Myśleliśmy, że Ducati Diavel zajął już miejsce najlepszego cruisera, a tymczasem nasze serca zdobył jednak Moto Guzzi California 1400 Custom. Jego chłodzony powietrzem V-twin o pojemności 1380 ccm ujął nas swym momentem obrotowym i efektem estetycznym, dzięki któremu nadaje motocyklowi styl Art Deco - piszą dziennikarze Cycle World i dodają, że mimo klasycznej stylizacji jest bardzo nowoczesny i doskonale wyposażony motocykl.
Fot. Piaggio Group
Przypomnijmy, że w Plebiscycie Motocykl Roku 2013 głosami Czytelników Świata Motocykli w kategorii cruisery i choppery zwyciężyła bliźniacza wersja tego motocykla: Moto Guzzi California 1400 Touring.
Testowaliśmy ten motocykl: Moto Guzzi California 1400 Touring | Italianiec zamerykanizowany.
Długo będziemy czekać, aż jakiś inny motocykl dorówna KTM 500 EXC. Nie było dotąd motocykla dopuszczonego do jazdy po drogach publicznych z takimi możliwościami terenowymi. KTM 500 EXC jest motocyklem, który może wystartować w zawodach cross-country lub w pustynnym rajdzie, a zaraz potem wyjechać na szosę, jest bowiem wyposażony w światła, kierunkowskazy i lusterka wsteczne. Jego moc sprawia, że piasek i glina staje się utwardzoną drogą. Jeśli chcecie jechać po najróżniejszych trasach, to KTM 500 EXC jest najlepszym wyborem - tak uzasadniają swój wybór dziennikarze Cycle World.
Jaki inny motocykl mógłby zasłużyć na ten tytuł, jak nie ten, który nawiązuje do importowego przeboju sprzed lat, Hondy CB750? Nie jest specjalnie szybki, ani szczególnie sportowy, ani wyjątkowo nowatorski, ale to właśnie sprawia, że zasługuje na ten tytuł. To motocykl, na który po prostu wskakujesz i jedziesz. U wielu wzbudza nostalgię, może się podobać, ale jest przede wszystkim superfunkcjonalny, łatwy w prowadzeniu i tani w utrzymaniu - piszą dziennikarze Cycle World.
W Plebiscycie Motocykl Roku 2013 głosami naszych Czytelników Honda CB 1100 zwyciężyła w kategorii naked i classic.
Testowaliśmy ten motocykl: Honda CB 1100 | UJM, czyli uniwersalny japoński motocykl